  • Data: 2010-10-25 18:51:43
    Temat: Re: DG - naiwne pytania początkującego
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > Mając na uwadze moje niskie koszty życia, 40000 to zbytek

    Jak się skończą wszystkie ulgowe ZUSy
    to 1000zł miesięcznie zapłacisz za samo "bycie"
    Dodaj to tego telefony, internet, minimum paliwa i utrzymania samochodu
    i juz się robi 1500zł. Życie, nawet skromne, też wymaga wydatków.
    Nie mów, że się myć przestaniesz...
    I już masz 2500zł czyli ten "zbytek" wystarczy raptem na ponad rok,
    a w praktyce krócej. A Murphy nie śpi :-) - zepsuje się na pewno
    pralka albo lodówka, albo stukniesz auto na szkodę całkowitą itd itp