  • Data: 2009-04-01 10:23:28
    Temat: Re: DG, lokal, jego remont i zmiana przeznaczenia
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > [...] Oczywiście "ulepszenie" podlega zaliczeniu w koszty poprzez
    > amortyzację (ale zrozumiałem tego nie chcesz). [...]

    Ostatnio zadziwiła mnie decyzja Izby Skarbowej z Poznania (sygn.
    BD-P/423-205/05/P click--> http://tinyurl.com/ccsfn7 ) z której wynika
    między innymi, że jeśli korzysta się z obcego środka trwałego bez tytułu
    prawnego to nakładów na ulepszenie nie traktuje się jako inwestycji w
    obcy środek trwały. Te nakłady są po prostu KUP (bez konieczności
    amortyzacji).

    Zastanawiam się w związku z tym czy nie dałoby się w podobny sposób
    potraktować remontu części budynku używanego do DG, kiedy tenże budynek
    jest moją własnością ale nie jest w EŚT.

    Jakieś pomysły? :-)

    Piotrek