  • Data: 2006-06-25 12:31:24
    Temat: Re: DG - koszty
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MBART" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e7lsqm$1dls$1@news.mm.pl...
    > Witam.
    > Prowadzę jednoosobową DG. Jakie przysługują mi koszty uzyskania przychodu
    ?
    > Z tego co wyczytałem na rok 2006r. przysługuje miesięczny koszt 102,25 zł
    > roczny 1227 zł.

    Boze Drogi, gdzie taka bzdure wyczytales???????
    W DG wystepuja jedynie:
    - wylacznie koszty rzeczywisci eponiesione (zasady ogolne, podatek liniowy)

    albo:

    - kompletny brak kosztow (poza skladkami na ZUS), na rzecz nizszej stawki
    podatkowej (ryczalt od przychodow ewidencjonowanych

    albo
    - kompletny brak kosztow ma rzecz stalego podatku miesiecznego, indywidualni
    eustalanego (karta podatkowa)

    ZADNYCH miesiecznych zryczaltowanych kosztow 102,25 w DG nie było, nie ma i
    miejmy nadzieje nigdy nie bedzie!

    Pozdrawiam
    SDD