  • Data: 2009-03-05 10:16:26
    Temat: Re: DG konto do rozliczen i jego oprocentowanie
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Mar, 10:52, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > Ale Ciebie przychód kontrahenta nie interesuje. Macie umowę wg której
    > przelewasz mu jego dolę np raz na miesiąc. Jeśli wystawia Ci na to fakturę,
    > to masz koszt w dacie tej faktury i tyle.

    No tutaj to ja będę wystawiał fakturę na prowizję. Już trochę o tym
    poczytałem w necie. Generalnie dla US muszę mieć to ładnie opisane w
    umowie (przebieg rozliczeń między kontrahentem a moją DG).

    > A z jakiej paki :-) Do bodajże 120000 uszczuplonego podatku
    > należy się "tylko" grzywna.

    No i zwrot tegoż podatku :/
    No ale, formuła rozliczeń jest OK, z tym, że konto jest na mnie,
    dlatego pytam co z odsetkami na tym koncie. Bo o ile rozliczenia
    umieszczę na umowie i będą wg faktur, to zakładam, że o odsetkach też
    powinienem coś wspomnieć (np. że, należą się kontrahentowi). Ja będę
    się rozliczał co miesiąc, ale oni mogą chcieć pozostawić to w PLN na
    poczet inwestycji w PL.

    Whatlogin