  • Data: 2003-02-19 11:07:32
    Temat: Re: DG - kilka pytań
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Feb 2003, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "Łukasz Kaliński" [...]
    >+ > w sumie to podatnik ma mozliwosc wyboru.
    >+
    >+ Jesli wierzyc GP ze dla osoby fizycznej siedziba to adres zamieszkania,

    Hm... Masz link pod ręką ?
    Miałem takie niczym nie poparte wrażenie że siedzibą OF jest
    adres zamieszkania ale siedzibą DG może być miejsce przechowywania
    ksiąg lub inne :) (niekoniecznie będące miejscem prowadzenia DG).

    >+ to wg mnie nie prawnika z wykladni jezykowej wynika, ze adres sprzedawcy
    >+ (czyli soby fizycznej) to tam, gdzie mieszka...

    Tyle, że na mój gust w uoVAT nie ma nawet nakazu podawania siedziby,
    z czego wnioskuję że może to być "miejsce prowadzenia" :)

    >+ Ale mysle, ze mozna podac i oba...

    ...i niech się odbiorca f-ry martwi :)

    pzdr, Gotfryd