  • Data: 2004-02-24 13:40:39
    Temat: Re: DG i umowa o prace
    Od: "tosia32" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MOŻESZ PODJĄĆ PRACĘ I DALEJ KONTYNUOWAĆ DG. MUSISZ Z ZUS WYREJESTROWAĆ SIĘ
    JAKO OPŁACAJĄCY SKŁADKI EMERYTALNĄ I RENTOWĄ. NADAL MUSISZ PŁACIĆ SKŁADKĘ
    ZDROWOTNĄ. POWINIENEŚ ZGŁOSIĆ PRACODAWCY ABY CI NIE NALICZAŁ ULGI PODATKOWEJ
    BO TĄ ULGĘ ODLICZASZ W DG PRZY PIERWSZYM OPODATKOWANYM DOCHODZIE
    Użytkownik "Michal Jonik" <m...@b...spamu.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ff6n$5mh$1@news.onet.pl...