  • 1. Data: 2004-02-24 12:12:00
    Temat: DG i umowa o prace
    Od: Michal Jonik <m...@b...spamu.onet.pl>

    Witam

    Od stycznia prowadzę DG a teraz otrzymałem propozycję stałej pracy.
    Propozycja jest dość kusząca. Mam w związku z tym następujące pytania:
    - czy mogę kontynuować DG a jeżeli tak to:
    - czy muszę wciąż płacić składki ZUS
    - czy pracodawca musi wiedzieć o mojej DG
    - czy są jeszcze jakieś konsekwencje?

    Z góry dziękuje za wszelkie info.

    Michał

  • 2. Data: 2004-02-24 13:40:39
    Temat: Re: DG i umowa o prace
    Od: "tosia32" <t...@p...onet.pl>

    MOŻESZ PODJĄĆ PRACĘ I DALEJ KONTYNUOWAĆ DG. MUSISZ Z ZUS WYREJESTROWAĆ SIĘ
    JAKO OPŁACAJĄCY SKŁADKI EMERYTALNĄ I RENTOWĄ. NADAL MUSISZ PŁACIĆ SKŁADKĘ
    ZDROWOTNĄ. POWINIENEŚ ZGŁOSIĆ PRACODAWCY ABY CI NIE NALICZAŁ ULGI PODATKOWEJ
    BO TĄ ULGĘ ODLICZASZ W DG PRZY PIERWSZYM OPODATKOWANYM DOCHODZIE
    Użytkownik "Michal Jonik" <m...@b...spamu.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ff6n$5mh$1@news.onet.pl...

  • 3. Data: 2004-02-24 13:48:01
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik tosia32 napisał:
> [...]
    > ZDROWOTNĄ. POWINIENEŚ ZGŁOSIĆ PRACODAWCY ABY CI NIE NALICZAŁ ULGI PODATKOWEJ
    > BO TĄ ULGĘ ODLICZASZ W DG PRZY PIERWSZYM OPODATKOWANYM DOCHODZIE

    Czy ktos może ja panąć w łeb żeby wyłączyła capslock?
    I z drugej strony, to może nauczy się odpowiadać pod cytatem.

    Oczopląsu mozna dostać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-02-24 14:15:10
    Od: Michal Jonik <m...@b...spamu.onet.pl>

    tosia32 wrote:

> [...]
    > ZDROWOTNĄ. POWINIENEŚ ZGŁOSIĆ PRACODAWCY ABY CI NIE NALICZAŁ ULGI PODATKOWEJ
    > BO TĄ ULGĘ ODLICZASZ W DG PRZY PIERWSZYM OPODATKOWANYM DOCHODZIE

    Są jakieś druki czy jak?

    A jak zdecyduje się zawiesić działalność to rozumiem, że nic mnie już
    nie obchodzi tylko grzecznie chodzę do pracy.

    Michał

  • 5. Data: 2004-02-24 14:34:52
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 24 Feb 2004 14:40:39 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, tosia32
    napisał(a):

> [...]
    > ZDROWOTNĄ. POWINIENEŚ ZGŁOSIĆ PRACODAWCY ABY CI NIE NALICZAŁ ULGI PODATKOWEJ
    > BO TĄ ULGĘ ODLICZASZ W DG PRZY PIERWSZYM OPODATKOWANYM DOCHODZIE

    NIE DRZYJ SIĘ !!!.
    I pisz pod cytatem i tnij niepotrzebne cytaty.
    --
    Mieczysław

    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm

  • 6. Data: 2004-02-24 14:53:08
    Od: Michal Jonik <m...@b...spamu.onet.pl>

    tosia32 wrote:
    > ZDROWOTNĄ. POWINIENEŚ ZGŁOSIĆ PRACODAWCY ABY CI NIE NALICZAŁ ULGI PODATKOWEJ
    > BO TĄ ULGĘ ODLICZASZ W DG PRZY PIERWSZYM OPODATKOWANYM DOCHODZIE

    Nie napisałem, że jestem na ryczałcie. Czy to mnie też dotyczy bo
    przeglądając archiwum grupy starciłem już orientację.

    Michał