  • 1. Data: 2004-02-24 11:17:23
    Temat: wyliczenie wartosci z 1965 roku
    Od: "ibk" <i...@g...pl>

    Witam grupowiczów.

    Mam takie pytanie:
    Mamy wpis w hipotece z 1965 roku na 63,000 zlotych....
    teraz chcemy splacic naleznosc, tylkop pytanie kto moze wyliczyc te kwote
    na terazniejsze pieniazki, uwzgledniajac trzy denominacje...
    jest to wpis w hipotece, w um powiedzieli mi ze wychodzi im kwota ~5000 zl ,
    czy to mozliwe?

    Czy ktos moze mi doradzic?, wyliczyc to mniej wiecej, badz odpowiedziec na
    pytanie czy faktycznie to moze byc tak duza kwota obecnie (5.000zl)
    Dziekuje za wszelka pomoc.

    Pozdrawiam
    Jarek