    From: k...@i...gov.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG i umowa o dzielo
    Date: Sun, 17 Feb 2002 22:40:29 +0100
    Sender: a...@c...ippt.gov.pl

    On Sun, 17 Feb 2002, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

    > *z tytułu prowadzonej DG* czy *poza DG* ?

    Niestety, z prowadzonej DG.

    > I ty chcesz wykonać - czy kogoś ("nie DG") chcesz zatrudnić ?

    Ja chce wykonać umowe o dzieło. Oczywiście chcę to wykonać samodzielnie
    (tak jak jest to wymagane w art.13 PDOFizU). Zresztą w DG nikogo nie
    zatrudniam.

    Właściwie to problem leży chyba w terminie: "tego samego rodzaju usług nie
    wykonuje na rzecz ludności".
    Co oznacza tu "ludność"? Czy ludność to osoby nie prowadzące DG?
    Czy jeżeli dotychczas wykonywałem usługi tylko dla firm (faktury), to
    znaczy że ich nie wykonuję dla "ludności"?

    Pozdrawiam,
    Karol