  • Data: 2002-05-13 21:13:09
    Temat: Re: DG i internet w domu
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    stanpol.com.pl...

    > Wracając do podobieństwa z telefonem: grupa coś
    jednolicie
    > jest zdania że odliczanie abonamentu od
    "telefonu domowego"
    > nie jest tolerowane przez USy.

    Zgadzam sie z odczuciem, za tokoszt bilingu w celu
    wykazania które rozmowy firmowe - tak

    > Sam zdania nie mam (acz argumenty "przeciw" do
    mnie przemawiają)
    > więc DG zacząłem od założenia osobnego telefonu
    :)

    Jęli masz na mysli drugi telefon zalożony tylko do
    dg w domu to przed n-laty usłyszłaem od inspektora
    z us że nie można takiego wydatku odliczyc ale
    tobylo dawno i może już nie prawda :-) ... hm a
    jak to jest teraz z komórką np. tak tak chyba
    można kupić na firmę (jednosobowa dg) i nie bawić
    sie w biling ?

    Sark