  • Data: 2005-12-15 22:59:01
    Temat: Re: DG i fra. na rzecz pracodawcy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Dec 2005, jureq wrote:

    > Źle słyszałeś. Nie mo żesz tylko rozliczać podatku dochodowego w
    > niektórych formach np liniowo 19%.

    ...albo ryczałtami.
    Oraz pojawia się prawo US do ingerowania w kwoty umów, i to
    ingerowania hmmm... "złośliwego", czyli określenia decyzją że
    przychód z umowy jest podwyższany do "wartości rynkowej"
    a jednocześnie owo podwyższenie nie staje się kosztem (bo decyzja
    nie jest dokumentem księgowym :>).
    To samo dotyczy VAT.
    A moja uwaga ma wsparcie w haśle "podmioty powiązane" w ustawach :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)