  • Data: 2005-09-12 17:43:13
    Temat: Re: DG - duza ilosc pytan
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Sep 2005 c...@p...onet.pl wrote:

    > A po co mi drugi telefon? Ten bedzie ledwo uzywany :)
    > Zatem - spokojnie przepisze go na firme :)

    Istnieje teza, że w takim układzie US może chcieć widzieć biling :)
    Nie wiem, mnie przy kontroli (jestem "w trakcie") pytali czy
    ten "firmowy" telefon to jedyny.

    > Pracownikow - nie bede mial - zatem zostaje mi RiR :)

    ...podobno zdarzyło się (nie wiem czy to mit) że US zadzwonił do
    kontrahenta sprawdzić czy lody (albo jakiś inny mniej typowy wydatek
    w tym stylu to był) rzeczywiście zjedli "w RiR" :)

    > No wlasnie.... Gdzie tu znalezc dobrego doradce w Wawie??

    Nie mam pojęcia :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)