  • Data: 2006-01-11 22:35:56
    Temat: Re: DG - bardzo proste pytania odnosnie wniosku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Jan 2006, 'Tom N' wrote:

    >>> Może, np. Bajtex Baton Anonim
    >> A "firma" to np. "Korona Jan Kowalski".
    >
    > Mój przykład jest lepsiejszy ;)

    Mea culpa, nie wiem gdzie miałem oczy :) !

    > Zasady wypełniania dokumentów ubezpieczeniowych mogą być? :-)

    ZUS ? - nie.
    Powód ?
    Nazwa "dla ZUS" to *nie jest i nie musi* być skrócona nazwa DG!
    Czyli ta nazwa "oficjalnie" wpisana do ewidencji oraz która
    może być podawana na f-rach.

    Ktoś to wyjaśniał... tak ze dwa albo trzy lata temu... :)

    > Jak widać ZUS ma inne zdanie :>

    Słusznie (że ma).
    Popatrz na to tak: jak będziesz miał bazę 12700120 kontrahentów to
    uznasz że pole "proponowana przez ciebie nazwa skrócona w NASZEJ
    bazie" to będzie wcale zgrabny pomysł.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)