  • Data: 2006-01-11 14:34:33
    Temat: Re: DG - bardzo proste pytania odnosnie wniosku
    Od: "Baton" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    >>> 3. Czy adrsem dzialalnosci moze byc miasto, czy tez musi to byc
    >>> precyzyjny

    > było poruszane wiele razy
    > miejsem prowadzenia działalności może być "cała Polska"
    >
    > Natomiast trzeba podać dokładny adres miejsca przechowywania dokumentów.

    Na wniosku sa:

    1.Adres zamieszkania przedsiebiorcy - to jest niby jasne, ale nie wiem czy
    wybrac faktyczny adres zamieszkiwania, czy tez adres zameldowania z dowodu
    osobistego...

    2. Adres dzialalnosci - tego nie rozumiem. Chodzi o adres przechowywania
    dokumentow, tak? Bedzie to dzialalnosc prowadzona na terenie calej Polski, a
    nawet Europy :-)

    3. Miejsce dzialalnosci: Rozumiem ze tutaj moge wpisac: Polska, tak?

    Pozdrawiam

    Baton