  • Data: 2006-01-11 09:13:29
    Temat: Re: DG - bardzo proste pytania odnosnie wniosku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Jan 2006, 'Tom N' wrote:

    > Użytkownik Baton <k...@p...fm>

    > Może, np. Bajtex Baton Anonim

    ...przy czym "firma" to imię i nazwisko plus opcjonalne "inne
    określenie" :) (Kodeks Cywilny)
    "Nazwa DG" albo "określenie DG" to np "Korona".
    A "firma" to np. "Korona Jan Kowalski".

    > Tak.

    ...że jak ??
    Poproszę przepis....
    Nawet jest na odwrót: z istnienia zapisu o nazwach skróconych w artykule
    dotyczącym osób *prawnych* niektórzy wyciągają wniosek że *jedynie*
    osoby prawne mogą mieć nazwy skrócone!
    Ja mam DG zarejestrowaną przed nowelizacją Kodeksu Cywilnego i nikt
    mi zmieniać nie kazał... ale co najwyżej można się spierać czy *można*
    podać skrót - a nie czy "musi być"!
    IMO - zdecydowanie nie musi.

    > Jakąkolwiek w przyszłości. Ma.

    :)