  • Data: 2003-12-12 21:39:03
    Temat: Re: DG a żona
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > znaczenie)

    > (czasem

    > To proszę ją wpisać do ewidencji działalności gospodarczej jako
    > pełnomocnika.

    Po pierwsze: nie ma obecnie w EDG opcji pełnomocnik
    Po drugie: jeśli wpis jest stary (z pełnomocnikiem),
    to takie pełnomocnictwo niewiele znaczy.
    Być może wystarczy do odparcia ataków na podpis z faktury
    czy tankowanie, ale nic poza tym.
    Po trzecie: zwykłe pełnomocnictwo pisemne
    wymaga raptem formy pisemnej i skasowania 15-20zł
    opłaty skarbowej.
    Po czwarte: sporadyczne podpisanie faktury, czy zatankowanie
    nie jest współpracą w DG.