  • Data: 2006-04-26 22:59:27
    Temat: Re: DG - Środki trwałe , wyposażenie
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Gotfryd,

    Thursday, April 27, 2006, 12:40:40 AM, you wrote:

    [...]

    > No bo całość awantury bierze się z nieścisłości zaprzeczenia jeśli
    > zdanie zaprzeczane ma dwa przedmioty w treści ;)

    Myślę, że bardziej z obawy o to, że wpisanie czegokolwiek do ewidencji
    rodzi natychmiast jakieś zobowiązania podatkowe. Nieuzasadnionej
    obawy.

    > :)
    > Jureq miał napisać "nie musimy nigdzie"..., zgoda.
    > wKF: w celu...?

    Dla porządku - choćby po to, żeby nie mnożyć dodatkowych ewidencji.
    Nazbierało się tego dość sporo i wolę to mieć w jednym miejscu a nie
    porozrzucane. W razie nalotu BSE (nie poprawiać!) przynajmniej mam ślad
    i wiem, kiedy było kupione i gdzie szukać faktury.

    UKS nie zgłaszał jakichkolwiek uwag do ewidencji WNiP, pomimo tego, że
    nawet najcennejsze już są poumarzane i spokojnie możnaby wyczyścić.

    BTW: ciekawym przypadkiem jest sprawa rejestracji domen - z jednej
    strony jest to usługa, a z drugiej - WNiP. Jestem w stanie równie
    zażarcie bronić dowolnej z tych kwalifikacji ;-)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl