  • Data: 2007-04-20 13:45:24
    Temat: Re: DG
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A po ewidencja przychodów :) ?
    > Przy czym zaleznie co chcesz sprzedawać możesz faktycznie nie uniknąć kasy.

    Przeczytałam, że kasa fiskalna jest obowiązkowa jeśli jest się VAT-
    owcem i sprzedaje głównie do osób fizycznych (czyli nie wystawia się
    faktur). Nie będę sprzedawać rzeczy akcyzowanych, elektroniki. No to
    jak jest z tą kasą?

    Czy jestsli nie będę VATowcem to nie musze mieć w takim razie kasy
    fiskalnej? No to od czego mam płacić podatek? Od zadeklarowanego
    przychodu? A jak to sprawdzi US?