  • Data: 2009-07-10 20:32:11
    Temat: Re: Czym przeksięgować towar w KUP?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 10 lipiec 2009 21:51
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0907102141510.2688@quad>):

    > Ale dobra - "dowód przesunięcia" IMVHO nadaje się jako DW.
    > Co Ci nie pasuje?

    Nic mi nie pasuje. Po prostu pytam, bo się nie znam.

    > Niesie.
    > Powody znajdę dwa, oba dotyczą kontroli:
    > - selekcja na poziomie wymogów formalnych dokumentowania nabycia; dla
    > TH są one ostrzejsze ("dzień przyjęcia") i pozwala to odrębnie
    > sprawdzać spełnienie tego wymogu (oraz prawidłowość wpisu)

    W dobie zapisów komputerowych to chyba już w ogólności sens traci.

    BTW: Rozwiązano jakoś legalność książek komputerowych, czy też nadal w
    zasadzie powinienem drukować codziennie nową wersję PKPiR?

    BTW2: Czy numerowanie stron PKPiR w cyklu miesięcznym (tak robią znane mi
    programy) jest zgodne z prawem?

    > - swoisty "przegląd" kosztów związanych z "obrotem" (nie w rozumieniu
    > VAT), bo wartość zakupu się wyróżnia.

    Tylko po co taka wiedza? jest ona dość licha. Już prędzej bym rozumiał
    obowiązek prowadzenia magazynu czy jakiejś dokumentacji użytych
    podzespołów, bo w tej chwili można kupić dowolne coś, wpisać w KUP, a
    następnie sprzedać np. Naprawa Komputera i powiedzieć, że brakujące części
    to właśnie poszły na tę naprawę.

    --
    Tristan