  • Data: 2003-11-07 09:07:51
    Temat: Re: Czy ziemia rolnicza jest wyjątkiem?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Crosspost z .podatki, widzę że autor pytania wygenerował 3 osobne wątki:
    On Fri, 7 Nov 2003, Ekopaw wrote:

    >+ Czy ziemia rolnika - zgodnie z polskim prawem - jest terenem przeznaczonym
    >+ na działalność gospodarczą (cel gospodarczy)?

    1. IMO NTG :) -> .prawo :) (widzę że wysłałeś, i to chyba 2 razy :))
    2. Z zastrzeżeniem ze "piszę z głowy czyli z niczego" - nie jest,
    "przeznaczenie rolnicze" jest oddzielne. Ma to odzwierciedlenie
    w TG (w temacie grupy :)) - podatek od "gruntów rolniczych" jest
    *znacznie* niższy. Kartofle by pewnie były nadal roślinami ozdobnymi
    jakby było inaczej :) (ze względu na cenę oczywiście).

    Groups.googlem mało mi wyszło, parę uwag które mogą naprowadzić
    na ślad jest w dyskusji tu:

    http://tinyurl.com/u1n5
    czyli:
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe
    =UTF-8&th=7593f830fc64d3a7&seekm=bj5h2g%24egl%241%40
    atlantis.news.tpi.pl#link11

    ...szczególnie uwaga i cytat Zbycha:
    +++++
    Ust.2 Za działalnosć gospodarczš w rozumieniu ustawy nie uważa sie :
    1) działalnosci rolniczej lub lesnej
    2)wynajmu turystom pokoi goscinnych ..... .
    -----

    >+ Według mnie tak, a urzędnik państwowy twierdzi,

    Nie sprawdzając narażam się na błąd, ale ja bym urzędnikowi
    uwierzył... jak rozumiem masz powód żeby dopisać ":("

    pozdrowienia, Gotfryd