  • Data: 2005-03-17 20:09:26
    Temat: Re: Czy zakres dzialalnosci moze byc dowolnie szeroki?
    Od: "WojtekPL" <l...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <f...@a...com> napisał w wiadomości
    news:d17op8$vgk$1@achot.icm.edu.pl...
    > Generalnie chce zajmowac sie pisaniem oprogramowania, ale na przyklad
    lubie
    > robic zdjecia i pomyslalem, ze moglbym kupic "na firme" jakis dobry aparat
    > fotograficzny, zeby odliczyc sobie od niego VAT, a tym samym miec go
    taniej.
    > Czy moge spokojnie rozszerzyc sobie dzialalnosc o uslugi fotograficzne,
    choc
    > doskonale wiem, ze nie bedzie na to klientow? Czy ktos moze sie tu do
    czegos
    > przyczepic?

    Witam,

    Jestem lajkonikiem w tych sprawach ale też swego czasu miałem ten problem.
    Jedna - znająca się na rzzczy osoba podpowiedziała mi, że z pewnymi ZDG może
    wiązać się m.in.:

    Może wiązać sie z pozwoleniem wodnoprawnym.
    Może wiązać sie z opłatą środowiskową
    może wiązac sie z koncesją
    Może wiązać sie z koncesją/zezwoleniem

    W prawdzie jest to daleko od fotografii, ale bliskie tematu postu więc się
    może komuś jeszcze przyda.

    Tak więc po co robić sobie zbędne problemy kosztam 50pln.

    Pozdrawiam

    WojtekPL