  • Data: 2004-01-07 23:01:43
    Temat: Re: Czy w moim przypadku musze zrobic remanent?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jan 2004, EWRO wrote:
    >+ > Remanent trzeba zrobic zawsze...
    [...]
    >+ O kurteczka!
    >+ Ja nie robiłem remanentów!

    ...a co wpisywałeś do wzorów przy liczeniu podatku ?? :)
    ...i do KPiR... :] !

    >+ Czy da się to jakoś wyrównać?

    Ykhm... nie wolno antydatować dokumentów... ;> !

    >+ Jak powinien taki
    >+ zerowy (nie mam materiłów ani towarów, sprzedaję tylko usługi) remanent
    >+ wyglądać?

    "materiałów podstawowych i towarów handlowych brak,
    zakończono na pozycji zero, wartość zero, <autograf>,
    <pieczęc>, <data>" ? :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)