  • Data: 2004-01-08 18:30:10
    Temat: Re: Czy w moim przypadku musze zrobic remanent?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jan 2004, Grzegorz wrote:

    >+ Kupuje np. podzespoły komputerowe, których później używam do
    >+ naprawy sprzętu komputerowego, albo switch (urządzenie rodzielające
    >+ sygnał sieciowy) do instalcji sieci komputerowej. Jak to wtedy
    >+ zakwalifikować skoro ich wartość wliczona jest w usługę?

    Dywagacyjnie: jako "materiał podstawowy do produkcji usługi" ? ;)
    Tak kombinuję, że materiałów to *chyba* wolno przy usłudze
    używać ? A wpisuje się je razem z "towarami handlowymi".
    Żeby była jasność: jeśli kupiłeś taki "materiał" i ci jeszcze
    leży w szafce, to podlega IMHO remanentowi.
    Jeśli jest to składnik sieci, to... to... (nie bić jakbym
    się mylił) - jeśli sieć *sprzedałeś* - nie widzę problemu.
    Ale jeśli sieć jest "twoja" - to chyba powina cała wartość
    wejść do "wartości sieci" (tu mi kaktus jeśli jasne jest
    czy to samodzielny ŚT czy "ulepszenie budynku jako inwestycja
    w obcy środek :(") i pójść w *amortyzację*...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (czekający kto mu przyłoży :))