eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko › Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
  • Data: 2003-01-15 00:22:40
    Temat: Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > O tej porze mam zmęczone oczy, to może jaśniej napiszesz
    >w jaki sposób to "działanie na szkodę" się objawia ?? :O

    Tym, że sprzedając osobom prywatnym nabijam sobie limit do kasi
    fiszkalnej. Kupując u mnie ,,na firmę'' jesteś nieodróżnialny od
    kupowania u mnie ,,prywatnie''. Więc mi nabijasz limit :-(

    Inna sprawa, że z tego samego powodu robi się niewesoło w księgowaniu
    KUP przez Ciebie. Skąd wiadomo, któa FV jest prywatna, a która firmowa?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/