eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko › Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
  • Data: 2003-01-15 07:43:15
    Temat: Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Karol napisał:

    >Nie sledze watku zbyt dokladnie (a co za tym idzie nie analizuje przepisow
    >tak dobrze ja Wy), ale w kregu ludzi, ktorych ja spotykam jest to bardzo
    >normalne, ze DG jest zarejestrowana tylko na Imie Nazwisko.

    Dziwne. Stada ludzi kombinują jak nie podawać swojego nazwiskach na FV
    wystwianych przez DG, a u Was odwrotnie. Stada ludzi generują problemy,
    bo chcą mieć tylko nazwisko. Dziwne. Czy ta nazwa czemuś przeszkadza? W
    kontaktach z klientami nie przyjemniej podawać ,,jestem z firmy Mydło i
    powidło'' zamiast z firmy ,,Karol Kowalski''? Chcecie tak po
    amerykańskiemu? Spradford, Menord i Spradford :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/