eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko › Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
  • Data: 2003-01-11 11:37:03
    Temat: Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 9 Jan 2003, Adam Górski wrote:

    >+ Boguslaw Szostak wrote:
    >+
    >+ > Nie ma obowiazku "mienia pieczatki".
    >+
    >+ Ale z tego co wiem, aby zarejestrować się w US, potrzebny jest rachunek
    >+ bieżący.

    Pomimo że Boguś napisał że się nie mylisz, to się mylisz.
    Staję przeciw wam obu :), rejestrowałem się bez konta.
    Rachunek potrzebny ci jest do *realizacji* pewnych obowiązków,
    nie do ich rejestracji.

    >+ Aby założyć rachunek, bank wymaga pieczątki.

    Pokaż mi jakiś taki bank - choć nie, pewnie w Citi (Handlowym)
    przy kontach po 250zł/miesiąc to bez pieczątki ani rusz ;>
    Sugeruję że *czasem* *któryś* urzędnik marudzi, ale AFAIK to
    można wpisać "przedsiębiorca nie posiada pieczątki" :)
    W niektórych bankach AFAIR nawet jest taka sugestia w FAQ.

    >+ Zatem to chyba implikuje posiadanie pieczątki.
    >+ Albo się mylę i coś się pozmieniało od czasu, gdy zaczynałem :)

    Albo dałeś się zasugerować naciskiem "wszyscy tak robią..." :)
    IMHO to najtrudniejsze do przejścia byłoby coś załatwić bez
    pieczątki w TPSA :]

    >+ Pozdrawiam

    Wzajemnie, Gotfryd