eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko › Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
  • Data: 2003-01-10 15:08:46
    Temat: Re: Czy w DG u Os.Fiz na pieczątce i F-rze musi widnieć nazwisko
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dzwonek" <x...@p...onet.pl> wrote in message
    news:avmjnm$rjf$1@news.tpi.pl...
    > Własnie przed chwilą miałem telefon z innej firmy że na wystawionej
    > F-rze ( prowadzę działalność jako osoba fizyczna ) nia ma mojego nazwiska
    > jak również na pieczątce.
    > Czy to jest obowiazkiem jesli tak to od kiedy.
    > Dzieki za pomoc.

    Nie ma obowiazku "mienia pieczatki".
    Natomiast Pelna nazwa pod jaka odoba fizyczna prowadzi DG
    powinna zawierac nazwisko i imie wlascicela (choc urzedy niektore rejestruja
    nazwy bez tego)

    Z kolei FV nie musi zwaierac pelnej nezwy - wystarczy nazwa skrocona.

    (to wszystko z pamieci, wiec prosze sprawdzic)

    Boguslaw