  • Data: 2002-06-20 07:24:49
    Temat: Re: Czy to prwda?
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamila <K...@2...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeqkk4$o03$...@n...tpi.pl...
    > Po prostu ułożyłam tak jak chcieli ta dla świętego spokoju, ale wiem że
    > spokoju nie będzie.
    > K.

    Jezeli chcesz mieć spokój to niestety trzeba się ugiąć przed majestatem
    władzy.Wiem, że to bardzo denerwujące i zrobisz jak uważasz.
    Ile razy miałem do czynienia z urzędasami zawsze działało. Jak w ukazie cara
    "pracownik powinien mieć wygląd lichy i durnowaty by wyglądem swym nie
    drażnił pracodawcy" w tym wypadku pracodawca urzędnika. :))
    Wiem, to obłęd typowo polski ale nigdy na tym nie straciłem. Grzecznie
    bardzo, kawka, ciasteczka, tak oczywiście, ma pani rację, zaraz poprawię, co
    za niedorajda ze mnie... Dużo ma Pani takich niepozbieranych podatników? Na
    pewno są strasznie niegrzeczni?
    Niestety urzędnik ma dalej w Polsce bardzo szeroką władzę. Oczywiście można
    się odwoływać, potem NSA i może w końcu wygrasz ale po jakim czasie a tu
    kary musisz zapłacić od razu.
    Ale to tylko moje zdanie, zrobisz jak uważasz.

    powodzenia
    WS