eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy to (opis w treści) dalej można nazywać "fakturą VAT"? › Re: Czy to (opis w treści) dalej można nazywać "fakturą VAT"?
  • Data: 2004-04-24 18:36:30
    Temat: Re: Czy to (opis w treści) dalej można nazywać "fakturą VAT"?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > ze "minister wyda".
    > Wniosek - IMHO i na f-ry może wydać "kiedyś"...

    Chyba mnie rozbolała głowa... Przez ministra czy jak?

    > No to minister ma czas do następnego piątku żeby ci powiedzieć
    > co w końcu masz wystawić :>, bo IMHO nie ma podstaw żeby dziś
    > wiedzieć co minister wymyśli :] !

    No dobra. W takim razie spróbuję to ugryźć z innej strony. Istotne dla mnie
    już teraz jest określenie nazwy dokumentu, który będzie stanowił podstawę do
    zapłaty. A więc, gdybym w umowie postawił co następuje: "podstawą do dokonania
    płatności za wykonane usługi będą wystawiane przez WYKONAWCĘ faktury VAT lub
    inne dokumenty o podobnym charakterze" (i gdybym cały czas trzymał się tego
    określenia "dokumenty o podobnym charakterze") to czy byłbym "odporny" (w
    sensie, że tekst będzie uniwersalny) na wszelkie pomysły ministra? Jak to
    widzisz?

    Pozdrawiam,
    MaciejK