eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy to (opis w treści) dalej można nazywać "fakturą VAT"? › Re: Czy to (opis w treści) dalej można nazywać "fakturą VAT"?
  • Data: 2004-04-24 17:52:16
    Temat: Re: Czy to (opis w treści) dalej można nazywać "fakturą VAT"?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Apr 2004 t...@p...onet.pl wrote:
    [...]
    >+ dlatego też nie mogę pola VAT wogóle nie uwzględnić. Zasugerowano mi abym
    >+ wpisał VAT-0%. I w takiej sytuacji kontrahent doliczy sobie VAT w/g stawki
    >+ obowiązującej w jego kraju. W sumie dalsze jego postępowanie z rozliczeniem
    >+ VATu mnie nie interesuje.
    >+
    >+ Czy to jest bardzo złe rozwiązanie? Jeżeli tak, to ja już nic nie rozumiem. To
    >+ jak to zrobić inaczej?

    IMHO pominąłeś jeden dość istotny szczegół: jak na mój gust 30.IV.2004
    utraci moc rozporządzenie "o fakturach VAT" (z 22 marca kiedyś tam
    zdaje się ;)) bo traci moc ustawa na podstawie której jest wydane.

    No to minister ma czas do następnego piątku żeby ci powiedzieć
    co w końcu masz wystawić :>, bo IMHO nie ma podstaw żeby dziś
    wiedzieć co minister wymyśli :] !
    Acha, trzeba pamiętać że ministrowi np. całkiem dobrze wyszło niewydanie
    rozporządzenia z listą gmin w których obowiązują "specjalne coś tam
    ekonomiczne" (amortyzacja *3 na przykład) i podobnoż publicznie
    oswiadczył że owszem, nie wydał i nie wyda. Choć w ustawie jest
    ze "minister wyda".
    Wniosek - IMHO i na f-ry może wydać "kiedyś"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)