  • Data: 2014-10-14 10:31:05
    Temat: Re: Czy to będzie praca na rzecz byłego pracodawcy??
    Od: Piotr <b...@g...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO, Piotr nie napisał najważniejszego: czy czynności przy zleceniu
    > będą takie same, jak to co wykonywał w pracy.

    Były by bardzo zbliżone do tych, które wykonywałem na przedostatnim
    stanowisku (kilka lat temu) u byłego pracodawcy.

    > A co najmniej czego będzie dotyczyła umowa ;>

    Chodziło o zaprojektowanie i wykonanie pewnego urządzenia. Zrobienie
    tego wymagało dobrej znajomości technologii i procesu produkcyjnego
    stosowanego w tej konkretnej firmie.

    Ogólnie sprawa nieaktualna, nie podjąłem się tego zlecenia. Ale dzięki
    za informacje, może przydadzą się w przyszłości.

    pozdrawiam