  • Data: 2005-11-14 11:21:27
    Temat: Re: Czy posiadacie pieczątki? :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Nov 2005, Samotnik wrote:

    > No właśnie, jako koniukturalista sobie takową dałem zrobić

    Ja też. Bo to parę lat temu było a chciałem mieć "firmowy"
    telefon z telekomunikacji :> (bez pieczątki nie do przeskoczenia,
    a że instytucja niepaństwowa to nie ma jak ugryźć).

    > oj, no to przykro mi, pan przywiezie i podstempluje, to przyjmiemy" :)

    Mi kilka tygodni temu coś ktoś przyniósł - chyba książkę telefoniczną
    z PKT czy jakoś tak. Jak się gość ucieszył że mam pieczątkę... jakby
    coś na loterii wygrał :)
    Zaiste, przywiązanie do stempli wielkie jest :)

    > NIP-1 miła pani w US kazała napisać "PIECZĄTKA W TRAKCIE WYRABIANIA" :)))

    ...hymmmm !

    > P.S. Wpadłem na pomysł - zrobię sobie pieczątkę zawierającą emblemat
    > uśmiechniętej buzi i jak już się gdzieś uprą, to wyjmę i przystawię takie
    > coś. ;) No co - ma być pieczątka - jest...

    Ale z tym REGONem to prawda, więc dołóż :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)