  • Data: 2011-04-29 08:03:45
    Temat: Re: Czy płatnik zapłacił zaliczke z umowy zlecenia?
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29-04-2011 09:53, jureq pisze:
    > Zleceniobiorca posiada kopię umowy, kopię rachunku, kopię KW. Nie dostał
    > PIT-11. Istnieje obawa, że zleceniodawca nie zapłacił zaliczki. Niby
    > zleceniobiorcy nie powinno to obchodzić, ale czy rzeczywiście? Co będzie
    > jeśli np za 4 lata zleceniodawca stwierdzi: "nie zapłaciłem całej kwoty z
    > rachunku tylko jej część, nie pobrałem od tej kwoty zaliczki, tylko
    > całość wypłaciłem zleceniobiorcy". Czy rzeczywiście zleceniobiorca nie
    > będzie musiał zapłacić tego podatku? Nie mając jednocześnie możliwości
    > dochodzenia zapłaty reszty kwoty z rachunku z powodu przedawnienia. Czy
> [...]

    Jezeli nie dostal pit-11, to jest duza szansa, ze US tez takowego nie
    otrzymal.

    Na rachunku raczej jest wyszczegolnione ile bylo brutto, ile poszlo na
    rozne skladki i wreszcie ile zostalo potraconej zaliczki na podatek
    dochodowy. Jezeli masz ten dokument podpisany, to nie bardzo widze, zeby
    wspomniane tlumaczenie przeszlo.

    --
    Adam