  • Data: 2005-03-01 22:14:49
    Temat: Re: Czy osiągajac dochod roczny powyzej 600 tys.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Feb 2005, BAH wrote:
    >+ PS.
    >+ 30 dniowe vacatio legis., to sobie TK sam do konstytucji "wpisał".

    A to zupełnie inna sprawa.
    Podobnie jak wątpliwości we wszelkich sprawach (bynajmniej nie mam
    na myśli TK) dotyczących "niezwłoczności" i "potrzebnego czasu"
    pozostawione różnego rodzaju dowolnej ocenie...
    Być może jest to lepsze niż *zupełna* dowolność w ocenie (za każym
    razem innej w myśl "swobodnej oceny sądu" :]) wykładni niebędnego
    czasu... :[
    Mi do *prawo*rządności znacznie mniej pasuje np. koncept uznawania
    za obowiązujące bezprawnie wydane (uznane za bezprawne) akty...
    Przecież to jest pomieszanie z poplataniem - nawet nie wiem
    jak to napisać: "bezprawne akty prawne", "prawne akty bezprawne"
    czy jak ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)