  • Data: 2005-03-02 22:07:58
    Temat: Re: wiersze i szczeble a przedziały
    Od: " nocnyMarek" <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mario <n...@o...pl> napisał(a):

    > Bla bla bla
    > Rozumiem że przeczytałeś to w Ustawie, czy tak sobie tylko gdybasz.

    Nie gdybam, tylko przedstawiłem model poglądowy z drabiną ;-P

    > Wyrok mówi:
    >
    > w zakresie, w jakim wprowadza "czwarty szczebel" *brrrr* skali
    > podatkowej w brzmieniu "600 000 - 227 992 zł 48 gr + 50% nadwyżki ponad
    > 600 000 zł", jest niezgodny z art. 2 Konstytucji Rzeczypospolitej
    > Polskiej ze względu na brak odpowiedniej vacatio legis.
    >
    > A nie mówi:
    > w zakresie w jakim zmienia górną granicę trzeciego progu podatkowego...

    Każdy "szczebel" musi mieć "punkt zaczepienia" od którego obowiązuje
    jeśli twierdzisz że od 600.000 obowiązuje 0%
    to tym samym wprowadzasz "nowy czwarty szczebel"
    tyle że zamiast 50% wstawiasz 0%

    A jak Ci się nie podoba alegoria z "Drabiną Jakubową"
    to przejdź na grunt królowej nauk,
    zastąp "szczebel " czy "wiersz", pojęciem przedział
    i podziel dziedznę (dochód) na 3 (dokładnie 3) przedziały.