  • Data: 2003-07-22 09:48:51
    Temat: Re: Czy opłaca sie samochod na firmę??
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <monsterg[nospam-to-usunac]@pertus.com.pl> napisał w
    wiadomości news:bf0gl3$o9a$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Mam założoną działalność. Miesięcznie zarabiam w niej około 1000zł. Oprócz
    > tego normalnie pracuje. Nie jestem vatotowcem, mam tylko usługi dla szkół
    > wiec się nie opłacało. Chcę kupić samochód nowy na raty (mogę też za
    gotówkę
    > ale chciałbym tak z 20tys na raty wziąć). Czy opłaca się go jakoś na firmę
    > brać? W firmie jakoś sobie radzę z kosztami ale jakby można np. raty w
    > koszty wrzucać to by było super. Może leasing ale czy to opłacalne w moim
    > wypadku? Samochód będzie za około 50tys. zł.

    Z tego co piszesz mozna sie domyslac (co tomy wrozki jestesmy ?)
    ze asz KPiR-kasowo i podmiotowe zwolnienie z VAT.

    Jak juz pisala Viola jesli wezniesz "na firme", raty amortyzacji beda
    kosztem.

    Raty nie, a odsetki od nich tak.

    Po co to powtarzam ?

    Policz sobie czy warto placic raty leasingu by miec wieksze koszty...
    Pewnie beda wieksze...raty,

    Boguslaw