  • Data: 2003-05-29 05:57:55
    Temat: Re: Czy nawilżacz powietrza może być kosztem
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "maruda" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:bb3f8i$bls$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie jest to takie oczywiste. Jeżeli można go właściwie uzasadnić, to
    > jest kosztem. W większości podobnych wypadków, jest to tylko kwestia
    > uzasadnienia. Jeżeli jedna czy druga firma może kupić wentylatory do
    > swoich biur lub założyc klimatyzację, to jeden nawilżacz na dg nie
    jest
    > żadną przesadą.

    Oczywiste nie jest.
    Oczywiste to jest wtedy, gdy ta działalność prowadzona jest
    w wydzielonych pomieszczeniach, najlepiej pod innym adresem.
    (wtedy czajniki, klimatyzatory są OK)
    Jakoś z pytania tego nie wywnioskowałem, ale może tak jest.
    Proponuję kupić jeden nawilżacz do biura (jeśli jest biuro);
    wtedy jako koszt. I drugi nawilżacz do domu, prywatnie.

    Rozumując w ten sposób
    (nawilżacz, ostatnio okulary też)
    dojdziemy, do tego, że wszystko robimy i kupujemy
    tylko w celu osiągnięcia przychodu.

    Kupiłem sobie wczoraj loda.
    Potrzebowałem go żeby się ochłodzić.
    Gdybym się nie ochłodził, zagotowałby mi się mózg.
    Nie mógłbym dzisiaj normalnie funkcjonować.
    Moje nowe kapcie z wkładką pobudzającą
    krążenie też niezły wydatek ;-)

    pzdr
    CEZ