eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy muszę osobiście poinformować US o zmianie numeru konta? › Re: Czy muszę osobiście poinformować US o zmianie numeru konta?
  • Data: 2004-07-07 09:05:00
    Temat: Re: Czy muszę osobiście poinformować US o zmianie numeru konta?
    Od: "Tomek Niedbała" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@d...pl> napisał

    Witam,

    > Wyślij dziś listem poleconym samo zgłoszenie NIP-1, dostaniesz po pewnym
    > czasie wezwanie do okazania oryginału umowy z bankiem.

    Czy ktoś może podać, na jakiej podstawie prawnej Urząd skarbowy żąda
    okazywania oryginału umowy z bankiem ?
    Na druku NIP 1(3) w części E. składamy oświadczenie:
    Oświadczam, że podane w niniejszym formularzu dane są rzetelne, a dołączone
    do niego dokumenty są autentyczne.

    Jako załączniki (wymienione w części D) przewidziane są jedynie formularze:
    NIP1/A, NIPB NIPC, nie ma chyba nigdzie mowy o konieczności dołączenia umowy
    z bankiem (może gdzieś przeoczyłem ?)

    Tomek