  • Data: 2009-06-02 08:48:25
    Temat: Re: Czy muszę mieć kasę fiskalną?
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BuKoX pisze:

    > Właśnie o to mi chodziło. Dzięki za info.

    Weź pod uwagę to, że w praktyce często ten warunek nie jest spełniony.
    Ktoś kupuje, podaje swój adres wysyłki, a płaci przelewem z konta
    szwagra, kolegi itp, przy czym z opisu wcale nie wynika, że to ktoś inny
    kupił. Albo przesyłka pobraniowa, za którą poczta czasem tak oszczędnie
    opisuje swój przelew, że brak danych adresata, czy numeru przesyłki i
    tylko po numerze urzędu można ustalić miasto, z którego to przyszło,
    więc jak zdarzy się więcej zamówień z tego samego rejonu, to nijak nie
    ustalisz, która wpłata za co :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl