eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy można zapłacić zdrowotne z DG za 09 już teraz i odliczyć od podatku za 09? › Re: Czy można zapłacić zdrowotne z DG za 09 już teraz i odliczyć od podatku za 09?
  • Data: 2007-09-05 11:57:07
    Temat: Re: Czy można zapłacić zdrowotne z DG za 09 już teraz i odliczyć od podatku za 09?
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05-09-2007 o 13:46:16 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > IMVHO:
    > - przy społecznych jest jak piszesz, zastrzeżeniem prawidłowości źródła
    > (znaczy może być problem przy 2 źródłach i liniowym)

    zdaje się że przy społecznych zdaje się też ta magiczna fraza "zgodnie z
    przepisami" pojawia gdzies w updof, coś mi tak chodzi po głowie

    > - przy zdrowotnym skomplikowali sprawę :( wpisując "zgodnie z
    > przepisami".
    > Nadpłacone zdrowotne nie jest wpłacone "zgodnie z przepisami", jest
    > jeszcze nienależne (jest przedpłatą, a nie zapłaconym zdrowotnym).

    Ok, ale zapłacić wcześniej mogę, tylko że odliczę dopiero za przyszły
    miesiąc?

    Chodzi o zamykanie s.c. - po zamknięciu nie będzie konta ani płatnika,
    więc chcę to załatwić wcześniej.