  • Data: 2004-03-08 22:41:59
    Temat: Re: Czy można w KUP
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 6 Mar 2004, Slonko wrote:

    >+ Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>
    >+ > On Wed, 18 Feb 2004, Neko wrote:
    >+ > [...]
    >+ > >+ Nie zebym sie czepial, ale czy to ma znaczenie za ile sa te rolety?
    >+ >
    >+ > No... w ustawie jest próg wartości która przymusza do uznania
    >+ > za ŚT lub "ulepszenie".
    >+
    >+ To jeśli kupię sobie na firmę fikuśną klamkę o wartości 200 zł to
    >+ bezwzględnie będzie ona KUP??

    A oświeć ty mnie :) w którym miejscu tak napisałem ??
    Czyżbyś z istnienia progu wymuszającego uznanie na ŚT czegoś
    co "jest droższe" próbowała wywieść przepis przeciwny dotyczący
    uzupełnienia zbioru "droższych" ? ;)
    Nie da się i tego nie napisałem !
    Rolet na jedną zimę chyba nie kupował, więc... więc kwalifikację
    "łapią się na ST" spełniają. I w tym momencie MA znaczenie po ile
    te rolety były. Polecam ostrożność w opiniowaniu że nie da się
    kupić rolet droższych niż 3500 zł sztuka :)

    >+ Przecież to co można wliczyc bezpośrednio w KUP a co nie - nie stanowi
    >+ wartość tej rzeczy ale cel jej przeznaczenia.

    Ależ błąd, ale tylko w jedną stronę: jak coś jest DROŻSZE niż
    3500 zł, nie jest "materiałem lub towarem" i spełnia wymóg "użyteczności
    przewidywanej na więcej niż rok" to NIE MOŻNA tego zaliczyć w KUP.
    I to powiedziałem... nic więcej !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)