  • Data: 2002-12-19 18:47:21
    Temat: Re: Czy "moja" ksiegowa ma paranoje?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:att27v$j7q$1@news.tpi.pl...
    > (..)

    > Hmm... w naszych realiach ja bym to raczej nazywał dmuchaniem na zimne
    :-)))

    Wiesz, to jednak zalezy ... własnie od interpretacji :)
    1. wydaje sie podejrzany bo przynosi deklarację dużo, dużo wcześniej ("coś
    on za uczciwy, pewnie coś ukrywa")
    2. wydaje sie podejrzany bo przynosi deklarację ostatniego dnia ("pewnie
    liczy na tłok, najwyraźniej coś ukrywa")

    ... jak nie pałą go to dzidą :))

    Sark