eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej? › Re: Czy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej?
  • Data: 2003-11-02 20:26:08
    Temat: Re: Czy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Nov 2003, SP9LWH wrote:

    >+ Użytkownik "ss" <s...@h...pl> napisał [...]
    >+ > Chodzi mi tylko o to, czy nasze prawo dopuszcza taki sposob dystrybucji,
    >+ > bez rejestracji dzialalnosci gospodarczej, bez umowy zlecenia i bez umowy
    >+ > o dzielo. Po prostu, produkuje, sprzedaje i zeznaje...
    >+
    >+ Oczywiście. Należny podatek wynosi 75% od kwoty "po uważaniu" kontrolera:-(

    Hm... IMHO się "nie zmieści" w tej kategorii:
    +++++
    7) od dochodów z nie ujawnionych źródeł przychodów lub nie znajdujących
    pokrycia w ujawnionych źródłach
    -----

    Jak ujawni to już nie "nieujawnione" :)
    Ta część dotycząca "po uważaniu" niestety może zostać :( !

    Co oczywiście jeszcze nie znaczy że nie może dostać podsumowując
    *większej* kary za:"
    - nielegalne prowadzenie DG,
    - niezarejestrowanie DG w US,
    - niezarejestrowanie w ZUS,
    - niezarejestrowanie w GUS...
    :(

    Wersję optymistyczną :) że skoro sam się ujawnia to załapie
    się na "małą szkodliwość" pomijam :) (co zapłaceniu zaległego
    ZUSu i podatku ("po uważaniu") oczywiście nie przeszkadza :])

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)