  • Data: 2006-09-08 18:56:15
    Temat: Re: Czy mogę roliczać usługę zwolnioną doliczając VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Sep 2006, jureq wrote:

    > Ty musisz odprowadzić do US 220 zł, klient nie ma prawa odliczyć nic bo
    > faktura błędna.

    Czekaj.
    Nie każdy błąd w fakturze pozbawia prawa do odliczeń!
    Chcesz powiedzieć że w razie wykrycia błędu w adresie US może "zabrać
    VAT"? A jeśli nie, to trzeba wskazać przepis który pozbawia prawa do
    odliczeń. Niezależnie czy przyczyną jest adres (zakładając że taki błąd
    nie spowoduje wskazania innego podmiotu gospodarczego oczywiście!)
    czy stawka VAT.
    IMO - nie ma takiego!
    Jestem w błędzie? :)

    pzdr, Gotfryd