  • Data: 2006-04-19 19:51:13
    Temat: Re: Czy mogę odliczyć wydatki na remont z 2004 ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Apr 2006, kes wrote:

    > - W pozycji 49 PIT-D (Kwota wydatków poniesionych w latach 2003-2004) wpisuje
    > faktycznie poniesione wydatki (a nie tylko te odliczone)
    >
    > - do kwoty w pozycji 52 PIT-D (Kwota przysługującego odliczenia w 2005) dodaje
    > 19% wydatków nieodliczonych (w roku 2004)

    Na mój gust wygląda OK - pod jednym warunkiem: zauważ o co było pytanie!

    ...otóż to.
    Aby tak zrobić jak piszesz, w roku 2004 odliczenie musi *przysługiwać*.
    A skoro nie przekroczono limitu to nie przysługiwały...

    A, i specsygnaturkę polecam ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    O: No bo normalnie to każdy czyta z góry na dół...
    P: Dlaczego ???
    O: Pisanie nad cytatem !
    P: Co należy do bardziej wkurzajšcych obyczajów niektorych newsowiczów ?