  • Data: 2002-12-30 23:39:49
    Temat: Re: Czy moge odliczyc vat od niezaplaconej faktury?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Andrzej R. zamieszkała pod adresem
    <a...@p...onet.pl>
    w artykule <news:auj9kn$f9h$1@news.tpi.pl> napisała w ten deseń:

    > A może prościej będzie metodą dowodu nie wprost ?
    > Dnia 28 lutego otrzymałem fakturę z terminem płatności 1 kwietnia.
    > Jeżeli prawdą jest twierdzenie, że przy metodzie kasowej mogę
    > zawarty w niej VAT odliczyć dopiero wówczas, kiedy STANIE SIĘ ona
    > kosztem, to stanie się ona kosztem dopiero 1 kwietnia, a zatem
    > zawartego w niej VAT-u nie mogę odliczyć, ponieważ termin odliczenia
    > upłynął. AR

    Jak to termin odliczenia minął? Termin odliczenia to 1 kwietnia czyli w
    deklaracji za drugi kwartał. Zresztą cała ta metoda kasowa jest bez
    sensu. A juz na pewno bez sensu, a co najmniej utrudnione, jest
    kupowanie u kogoś, kto wystawia faktury VAT-MP.

    --
    Pozdrówka
    Tatiana