  • Data: 2006-02-21 06:51:37
    Temat: Re: Czy koszta zakupu materialow i koszta uboczne
    Od: Macius <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@s...com.pl wrote:

    > Prowadzisz DG, rozliczasz się "liniowo" 19% ?
    > A ustawę nakazującą prowadzić KPiR i dokonywać rozliczania podatku
    > *na podstawie księgi* obejrzałeś ??
    >
    > Uprzedzając możliwą (przepraszam za podejrzenia :]) odpowiedź "nie,
    > ale ja chciałem odpowiedzi" powiem że nikogo nie dziwi iż od
    > kierowców wymaga się jakiej takiej znajomości ustawy Kodeks
    > Drogowy...
    > Do deklaracji wpisuje się *to co wyszło z księgi*!

    Ale ja to rozumiem. Chodzi mi o to, czy do PIT-5 wpisuje sie wszystkie
    koszta (czyli towary, koszta uboczne ich zakupu, reklama,
    wynagrodzenia, pozostale), czy tylko reklame, wynagrodzenia i
    pozostale?

    Sadze, ze wszystko, bo wtedy to pewnie ludzie czyms handlujacy nie
    dociagneliby do konca roku. :-)