eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy istnieje jakis limit na kilometrowke dla pracownika?? › Re: Czy istnieje jakis limit na kilometrowke dla pracownika??
  • Data: 2003-02-16 11:00:09
    Temat: Re: Czy istnieje jakis limit na kilometrowke dla pracownika??
    Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Limit jest na jazdy po mieście.
    >
    > Na wyjazdy zamiejscowe rozliczenie odbywa się np. na podstawie delegacji
    > i ewidencji. Nie ma limitu (poza tym wynikającym ze zdrowego rozsądku).

    Pracowalem kiedys w firmie gdzie duzo jezdzilem ez prywatnym autem.
    i nie bylo tam tradycyjnej delegacji tylko taka tabela na formacie A4 i tam
    wpisywalem
    gdzie i ile jadę i podsumowywalem kolumny na koniec miesiaca. Nie wiem czy
    tak mozna,
    zawsze by była 1 katrka a nie 20 delegacji w miesiącu.
    A pytam o te limity ponieważ jak robię 3 000 km miesięcznie to podobno
    lepiej zapisać ro jako jazdę
    pracownika własnym samochodem - wtedy placi mus sie ryczałt - bo z ewidencji
    przebiegu pojazdu nigdy nie
    dociągnie się kosztów rzeczywistych do wysokości ryczałtu.

    > BTW - czy usługi księgowe (w twoim wątku powyżej) masz zamiar świadczyc
    > osobiście?

    Uslugi ksiegowe to pytanie od kolegi ktory nie ma i-netu.
    Ja sobie skrobie w domu na wlasnej dzialslnosci gospodarczej i jakos sobie
    radze.

    Pozdrawiam,

    Marcin