  • Data: 2002-11-14 07:48:20
    Temat: Re: Czy istnieja jeszcze spolki cywilne?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To trochę jak z kotem Schrodingera w fizyce (jednocześnie jest kot i nie
    ma
    > kota).
    > Nie jest podmiotem gospodarczym (uprzednio była) i nie ma osobowości
    > prawnej - czyli jakby nie istniała. Istnieje tylko związek podmiotów
    > gospodarczych (osób fizycznych).
    > Ale kot jednocześnie jest. Dla podatku VAT, dla rejestru DG w
    administracji
    > fiskalnej - nr NIP (ale dla rejestru DG w administracji terenowej - już
    > nie) , dla ZUS-u , dla kontrahentów.
> [...]

    W sumie napisales esencje, ale jednak jest. :)))) Czemy ? Bo bardziej jest
    niz jej nie ma :))) wiem ze przypomina to tlumaczenie przedszkolaka.
    Nie ma dla:
    - podatku dochodowego
    - rejestru DG

    Jest dla
    - Vat
    - Zus
    - KC
    - Pit-4

    Ale masz racje szkoda ze cialo ustawodawcze nie zna sie na prawie - a moze i
    dobrze?? ;)))

    Adam