  • Data: 2006-01-17 21:40:40
    Temat: Re: Czy do rachunku za internet musi byc VAT ??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Jan 2006, kaker wrote:

    > Chodzi mi o to czy jak chce sprzedawac neta czy automatycznie musze byc na
    > VAT ?

    A, czyli o wyłączenie z VAT :)
    AFAIK nie - sprawdź w ustawie, wg mojej wiedzy ze zwolnienia z VAT
    wykluczają:
    - doradztwo (to jest solidna pułapka, bo dotyczy wszelkiego doradztwa!)
    - sporo towarów akcyzowych (w tym paliwa), bo zdaje się że zależy od
    sposobu naliczania akcyzy (sól też jest obłożona akcyzą a zdaje się
    nie powoduje "wylotu")
    - obrót metalami szlachetnymi
    -...coś tam jeszcze ;)

    Ale internetu AFAIK tam nie ma.